خریدار فرش نیاوران

اگر قصد دارین فروش خود را بفروشید، خریدار فرش پایتخت مجموعه ای منصف می باشد.


دیدگاهت ما رو بهبود می‌بخشه!
خریدار فرش نیاوران همان کسی است که نگرانی شما از بابت فرش های دست دوم و کهنه را برطرف می کند. فرش ها از جمله اجزای مقاوم منازل به شمار می روند که می توان سال ها از آن ها استفاده کرد.

به همین دلیل در گذشته مردم سالیان سال از فرش های خود استفاده می کرده اند. این در حالی است که امروزه با توجه به مد و پیشرفت های حاصل شده، مردم چند مدت یک بار نسبت به تعویض قالی های خود اقدام می کنند.

خریدار فرش نیاوران

اگر قصد دارین فروش خود را بفروشید، خریدار فرش پایتخت مجموعه ای منصف می باشد.

به همین خاطر تعداد فرش های دست دوم روز به روز در حال افزایش است و افراد مکانی برای نگهداری از آن ها ندارند اما خریداران فرش این مشکل را برطرف می کنند. البته این مراکز و افراد فعال در آن ها با توجه به نکات خاصی فرش های دست دوم را خریداری می کنند. بنابراین پیش از مراجعه ابتدا باید با آن ها، نکات قابل توجه این مراکز و بهترین خریداران فرش آشنا شوید.
مرکز پایتخت، خریدار انواع فرش های دستباف و کهنه در نیاوران به صورت نقدی و پرداخت آنی در کمترین زمان

آشنایی با خریدار فرش دست دوم نیاوران

درگذشته فرش ها تا آنجا که جان داشتند، خدمت رسان مردمان بودند اما این روزها مد و پیشرفت در دیزاین و دکوراسیون قواعد را برهم زده است. به طوری که سالیانه یا حداقل هر چند سال یک بار حتی اگر فرش ها دچار آسیب نشده باشند، بخاطر همگامی با مد و دیزاین تعویض می شوند.
اما آیا می دانید در راستای تغییر قالی های یک منزل و جایگزینی آن ها با فرش های جدید، برای قالی های قبلی چه اتفاقی می افتد؟ در بسیاری موارد این فرش ها به انباری ها منتقل می شوند و سالیان سال آنجا می مانند.
در برخی موارد نیز اگر افراد فضایی برای نگهداری از آن ها نداشته باشند، فرش های خود را به دیگران می دهند یا از آن ها استفاده های دیگری می کنند. در هر صورت نه تنها بابت این فرش های دست دوم پولی دریافت نمی شود بلکه بسیاری مواقع از آن ها استفاده بهینه ای هم نمی کنند. 
در حالی که مدت ها است که خریداران فرش این مشکل را برطرف کرده اند. این افراد یا مراکز با خرید فرش های دست دوم دیگر دغدغه ای بابت نگهداری از این قالی ها باقی نمی گذارند. خریدار فرش دست دوم نیاوران با خرید این قالی ها در واقع چندین کار را هم زمان انجام می دهد که بسیار به صرفه و قابل توجه هستند:
  • استفاده بهینه از فرش های دست دوم؛
  • پرداخت هزینه بابت خرید این فرش ها؛
  • تامین بخشی از هزینه خرید قالی های جدید با استفاده از هزینه قالی های دست دوم؛
  • جلوگیری از اشغال فضای منازل و انباری ها با فرش های قدیم؛
  • فراهم کردن نیاز بسیاری از افراد با فرش های دست دوم؛
  • حفظ ارزش قالی ها؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

نکات قابل توجه خریدار فرش نیاوران

یکی از مهم ترین مسائلی که هنگام مراجعه به خریداران فرش و فروش قالی های خود به آن ها باید مد نظر داشته باشید، نکات قابل توجه آن ها در زمان خرید است. این افراد یا مجموعه ها در زمان خرید انواع فرش ها از مشتریان نکات مهمی را در نظر می گیرند.

این نکات نه تنها بر تصمیم خریدار فرش دست دوم نیاوران برای خرید یا عدم خرید تاثیر دارد بلکه باعث افزایش یا کاهش مبلغ پرداختی بابت فرش شما می شود. بنابراین اطلاع از آن ها به شما کمک می کند که قالی مورد نظر خود را با قیمت خوب به این خریداران به فروش برسانید.

بهترین خریدار فرش نیاوران

نوع فرش، آسیب های وارده به فرش و .. همگی در قیمت فرش تاثیر دارند.

در این رابطه باید بدانید برخی از مهم ترین نکات مورد توجه خریداران در زمان خرید انواع فرش ها عبارت هستند از:

نوع فرش

اولین موردی که در زمان خرید فرش دست دوم توجه خریدار فرش شمال تهران را به خود جلب می کند، نوع آن است. فرش ها از نظر نوع به دو دسته کلی تقسیم می شوند که عبارت هستند از:
  • ماشینی؛
  • دستباف.
طبیعتا مدل های دستباف ارزشمندتر، زیباتر و پرطرفدارتر هستند. زیرا این فرش ها برخلاف مدل ها ماشینی کاملا کار دست افراد به شمار می روند و این به ارزش آن ها می افزاید. ضمن اینکه با توجه به بافت آن ها با دست و توسط بافندگان، ظرافت و زیبایی چشمگیری دارند.
به همین دلیل خریدار فرش دست دوم نیاوران، فرش های دستباف دست دوم را بهتر از مدل های ماشینی خریداری می کند. ضمن اینکه این افراد و موسسات مختلف مانند خریدار فرش پایتخت برای خرید انواع دستباف هزینه بیشتری را نسبت به مدل های ماشینی پرداخت می کنند.

متراژ

فرش ها از نظر متراژ انواع مختلفی دارند. زیرا تولیدکنندگان آن ها را در انواع ابعاد در طول و عرض تولید و به بازار عرضه می کنند. به همین خاطر خریدار فرش نیاوران به این مسئله نیز در زمان خرید قالی های دست دوم توجه بسیاری نشان می دهد.
فرش هایی با متراژهای پرکاربردتر مانند 12 متری، 6 متری و 9 متری توسط خریداران بهتر خریداری می شوند. اما فروش قالی های دست دوم بسیار کوچک یا بزرگ کار آسانی نیست. زیرا این فرش ها کاربرد و طرفداران کمتری دارند و خریداران نمی توانند آن ها را به فروش برسانند. به همین دلیل به طور کلی زیر بار خرید آن ها نمی روند.
علاوه بر این ها آن دسته از قالی هایی که مخصوص یک مکان و متناسب با متراژ آن بافته می شوند نیز کمتر طرفدار دارند. زیرا استفاده از آن ها در فضاهای دیگر دشوار است. بنابراین می توان گفت خریدار فرش دست دوم نیاوران، فرشی با متراژ پرکاربرد را می خرد و در عین حال مبلغ خوبی را بابت آن پرداخت می کند.
همچنین اگر قالی های کوچک، بزرگ یا با متراژهای خاص را بخرد، ممکن است مبلغ چندانی را بابت آن پرداخت نکند. برای فروش این فرش ها بیشتر از دریافت هزینه بهتر است به نجات از نگهداری آن ها فکر کنید.

قدمت

قدمت یا سن یک قالی دیگر نکته ای است که خریدار فرش منطقه 1 هنگام خرید انواع فرش ها آن را مد نظر قرار می دهد. برخی از افراد تصور می کنند هر اندازه قالی آن ها قدیمی تر باشد، با قیمت کمتری خریداری می شود اما این تصور درستی نیست.
زیرا گاهی اوقات فرش هایی که قدمت بیشتری دارند، اتفاقا با مبالغ بالایی توسط خریداران فرش خریده می شوند. البته این مسئله تنها در رابطه با قالی های دستباف دست دوم صدق می کند. به طوری که اگر فرش شما ماشینی و قدیمی باشد، ممکن است با قیمت کمی خریداری شود اما در صورت دستباف بودن، بر اساس میزان قدمت آن، مبلغ بیشتری برای خرید پرداخت می شود.
جالب است بدانید فرش هایی که قدمت بسیاری دارند، توسط خریدار فرش دست دوم نیاوران با قیمت بسیار بالا و تحت عنوان فرش های عتیقه خریداری می شوند. بنابراین به جای نگهداری آن ها در انبارها و افزایش احتمال بروز آسیب در این قالی ها، بهتر است نسبت به فروش آن ها اقدام کنید.
پارگی، پوسیدگی تارو پود، رنگ رفتگی از جمله عوال تاثیر گذار در قیمت گذاری فرش ها و قالیچه های دست دوم می باشد.

آسیب های فرش

معمولا فرش های دست دوم، قالی هایی هستند که بخاطر حتی کوچک ترین آسیب کنار گذاشته شده اند. به همین دلیل خریدار فرش نیاوران دستباف دست دوم و حتی مدل های ماشینی را پیش از خرید به طور کامل بررسی می کند که آسیب های آن را پیدا کند.
آسیب فرش ها شامل انواع مختلفی می شود که هر یک به شکلی متفاوت بر خرید و قیمت آن تاثیرگذار هستند. از جمله این آسیب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • پارگی؛
  • پوسیدگی؛
  • رنگ رفتگی؛
  • سوختگی؛
  • از بین رفتن ریشه ها؛
  • از بین رفتن بافت یا تار وپود؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
توجه داشته باشید فرش های آسیب دیده توسط خریدار فرش دست دوم نیاوران با قیمت کمتری خریداری می شوند اما این در صورتی است که دستباف نباشند. زیرا قالی های دستباف در صورتی که آسیب دیده باشند، مبلغ بیشتری برای خرید آن ها پرداخت می شود. چراکه دستباف های کهنه یا وینتیج امروزه طرفداران بسیاری دارند.

معتبرترین خریدار فرش نیاوران دستباف دست دوم

حال که متوجه شدید خریدار فرش منطقه 3، نیاوران و دیگر مناطق تهران کیست و با توجه به چه نکاتی قالی های دست دوم را می خرد، احتمالا به دنبال معتبرترین خریدار هستید. در این رابطه باید بدانید اگرچه مراکز بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند اما همه آن ها رسمی و معتبر نیستند.

معتبرترین خریدار فرش نیاوران دستباف دست دوم

معتبرترین خریدار فرش نیاوران دستباف دست دوم خریدار فرش پایتخت می باشد.

به همین دلیل با مراجعه و فروش قالی دست دوم خود به آن ها نمی توانید انتظار دریافت مبلغ خوب، دریافت به موقع مبلغ و مواردی از این قبیل را داشته باشید. این در حالی است که با مراجعه به خریدار معتبری مانند خریدار فرش پایتخت هیچ گونه نگرانی نسبت به این مسائل نخواهید داشت.
زیرا ما به عنوان خریدار فرش دست دوم نیاوران برای جلب رضایت و آسودگی خاطر شما خدمات بی نظیر و بسیاری از جمله موارد زیر را داریم:
  • خرید انواع فرش دستباف و ماشینی؛
  • خرید قالی ها با متراژهای گوناگون؛
  • خرید نقدی فرش ها در لحظه؛
  • پرداخت در کم ترین زمان؛
  • سرویس دهی به سراسر تهران؛
  • خرید انواع قالی با بهترین قیمت ها؛
  • امکان دریافت مشاوره و برقراری ارتباط با ما به صورت تلفنی و آنلاین؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
بنابراین برای فروش فرش دست دوم خود با بهترین قیمت و بهره مندی از خدمات ذکر شده کافی است با شماره های موجود تماس بگیرید. با پایتخت قالی های خود را با کم ترین هزینه و بدون نگرانی از بابت چگونگی نگهداری فرش های دست دوم تعویض کنید.

کلام آخر

با کمک خریدار فرش دست دوم نیاوران دیگر با خیال راحت می توانید فرش های خود را با قالی هایی جدید تعویض کنید. زیرا این خریداران با خرید فرش های دست دوم شما نگرانی ها و دغدغه های مربوط به نگهداری و بروز آسیب در آن ها را برطرف می کنند.
همچنین به شما هزینه خرید این فرش ها را پرداخت خواهند کرد و امکان خرید قالی های جدید با بودجه کمتر برای شما فراهم می شود. البته این مراکز یا افراد در زمان خرید انواع فرش های دست دوم نکات خاصی را مد نظر دارند.
آن ها پیش از اقدام به خرید، به مواردی همچون نوع فرش، متراژ، قدمت و آسیب های آن توجه بسیار نشان می دهند. هر یک از این موارد بر مبلغ خرید قالی های دست دوم تاثیر خاصی دارند. البته برای فروش فرش های دست دوم با قیمت خوب باید به مراکز معتبری مانند خریدار فرش پایتخت مراجعه کنید. بدین شکل قالی خود را با بالاترین قیمت و به صورت نقدی می فروشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *