خریدار فرش دست دوم رسالت کیست؟

بهترین خریدار فرش در محدوده رسالت، مجموعه پایتخت می باشد، که بسیار منصف در خرید فرش می باشد.


دیدگاهت ما رو بهبود می‌بخشه!
فرش قبلی شما تکراری شده است؟ قصد خرید یک فرش جدید و نو را دارید؟ می توانید قالی قبلی خود را خریدار فرش رسالت بفروشید تا هم جای شما را اشغال نکند و هم کمک هزینه ای برای خرید فرش نو باشد. در گذشته امکان نداشت کسی فرش خود را تعویض کند. چراکه قالی ها مقاومت بسیاری دارند و به این زودی ها از بین نمی روند. اما امروزه مد و تجملات بر مقاومت و ماندگاری در خرید و استفاده از محصولاتی از جمله فرش پیشی گرفته است. به همین دلیل بسیاری از افراد حتی در صورتی که قالی سالمی داشته باشند، برای همگامی با مد یا تغییر دکوراسیون نسبت به خرید فرشی جدید اقدام می کنند.
در این راستا مهم ترین مسئله ای که پیش می آیند، عاقبتی است که انتظار قالی قبلی را می کشد. با کمک خریدار فرش رسالت دیگر هیچ نگرانی از بابت چگونگی نگهداری فرش قبلی خود نخواهید داشت. چراکه با فروش آن به خریداران فرش آینده ای خوش را برای قالی سابق خود رقم می زنید.

خریدار فرش دست دوم رسالت کیست؟

بهترین خریدار فرش در محدوده رسالت، مجموعه پایتخت می باشد، که بسیار منصف در خرید فرش می باشد.

خریدار فرش دست دوم رسالت کیست؟

خریدار فرش کسی است که قالی های دست دوم را از عاقبت هایی مانند ماندن در گوشه انباری نجات می دهد و به آن ها عمر و روحی دوباره می بخشد. خریداران فرش همانطور که از نام آن ها مشخص است، در زمینه خرید انواع قالی ها فعالیت می کنند اما تنها قالی های دست دوم!
از زمانی که تجملات باعث تغییر دیدگاه مردم در رابطه با فرش ها شد و افراد برای تغییر دیزاین و همراهی با مد نسبت به تعویض فرش های خود اقدام کردند، خریداران فرش فعالیت خود را آغاز کردند. با وجود خریداران فرش ها دیگر نه تنها افراد از بابت چگونگی نگهداری از قالی های دست دوم خود نگرانی ندارند بلکه بابت آن ها هزینه ای را دریافت می کنند.
چنان که با کمک این افراد و مجموعه ها ضمن خرید فرش جدید می توانید بخشی از هزینه آن را با کمک فروش قالی قبلی خود تامین کنید.

آنچه برای خریدار فرش رسالت اهمیت دارد!

خریدار فرش دست دوم رسالت همه انواع فرش های دست دوم را خریداری می کند اما در این راستا به نکات مهمی توجه دارد. در واقع می توان گفت برخی نکات و فاکتورها هستند که برای این افراد و مراکز فعال در زمینه خرید انواع قالی های دست دوم اهمیت بسیاری دارند.
چنان که از جمله موارد حائز اهمیت برای خریداران فرش ها در زمان خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستباف یا ماشینی بودن

ماشینی یا دستباف بودن یک قالی یکی از مسائلی به شمار می رود که در زمان خرید فرش ها برای خریدار فرش شرق تهران بسیار حائز اهمیت است. معمولا خریداران فرش از قالی های دستباف بیشتر از مدل های ماشینی استقبال می کنند.
شاید اصلی ترین دلیل آن، پرطرفداری و شهرت فرش های دستباف دست دوم باشد. به همین دلیل بلافاصله برای خرید یک قالی ابتدا دقت می کنند که دستباف است یا ماشینی؟ البته این بدان معنا نیست که خریدار فرش دست دوم رسالت، مدل های ماشینی را خریداری نکند.
زیرا قالی شما چه ماشینی باشد چه دستباف توسط این افراد یا مراکزی مانند خریدار فرش پایتخت خریداری می شود اما طبیعتا مدل های پرطرفدار دستباف با قیمت بالاتری خریده می شوند.

سایز و ابعاد فرش

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت برای خریدار فرش رسالت در زمان خرید انواع قالی ها، سایز و ابعاد است. افراد ماهر در خرید فرش ها پس از تشخیص دستباف یا ماشینی بودن قالی مورد نظر نسبت به اندازه گیری آن اقدام می کنند.
برخی از فرش ها دارای ابعاد و سایزهای پرطرفداری هستند و خریداران نیز بررسی می کنند که فرش شما جز آن ها قرار می گیرد یا خیر. زیرا این موضوع بر قیمت گذاری قالی شما تاثیر بسیاری دارد و باعث افزایش قیمت آن می شود.
در این رابطه باید بدانید فرش هایی که در متراژهای 6، 9 و 12 متری هستند، نسبت به قالی های دیگر طرفداران بیشتری دارند. به همین دلیل توسط خریدار فرش دست دوم رسالت راحت تر و با قیمت خوب تری خریداری می شوند. 

عمر فرش

عمر و میزان قیمت یک فرش از جمله دیگر موارد حائز اهمیت برای خریدار فرش منطقه 4 هنگام خرید قالی های مختلف است. اینکه شما چه زمانی فرش خود را خریده و چه مدت از آن استفاده کرده باشید، برای این افراد و مراکز اهمیت بسیاری دارد.
زیرا در مواردی مانند قالی های دستباف، قیمت و طول عمر زیاد باعث پرطرفداری و در عین حال افزایش قیمت آن ها می شود. این در حالی است که اگر از قالی ماشینی خود زیاد استفاده کرده باشید، هزینه کمتری بابت خرید آن پرداخت می شود.
چراکه قالی های ماشینی با قدمت زیاد، کهنه محسوب می شوند و افراد دیگر نیز به سختی زیر بار خرید آن ها می رود. در حالی که فرش های دستباف قدیمی نه تنها توسط خریدار فرش دست دوم رسالت بلکه توسط دیگر افراد نیز به راحتی خریداری می شوند. 
خریدار فرش پایتخت یکی از مراکزی به شمار می رود که انواع فرش های دستباف و ماشینی را در کم ترین زمان از شما خریداری می کند.

آسیب های وارد شده به قالی

تاثیر قیمت فرش نسبت به آسیب های وارد به فرش

سوختگی، پارگی یا خیلی از عوامل دیگر بر روی قیمت نهایی فرش تاثیرگذار هستند.

از دیگر موارد مهم برای خریدار فرش رسالت برای خرید انواع فرش ها می توان به آسیب های وارد شده به قالی مورد نظر اشاره کرد. استفاده از فرش ها همانند بسیاری از وسایل دیگر به مرور زمان باعث بروز آسیب های مختلفی از جمله موارد زیر در آن ها می شود:
  • سوختگی
  • پوسیدگی
  • پارگی
  • از بین رفتن ریشه ها
  • و بسیاری موارد دیگر.
به همین دلیل خریداران زیر و روی قالی ها را در زمان خرید به طور کامل بررسی می کنند تا آسیب های آن ها را شناسایی کنند. وجود برخی از آسیب ها در فرش های دستباف، اعتبار و طرفداران آن ها و هزینه پرداختی توسط خریدار فرش دست دوم رسالت را افزایش می دهد.
زیرا در این صورت جز قالی های وینتیج دسته بندی می شوند و به همین دلیل خریدار فرش رسالت دستباف دست دوم آسیب دیده را نسبت به دستباف های سالم ترجیح می دهد. این در صورتی است که قالی های ماشینی آسیب دیده به سختی خریداری می شوند.
چنان که در بسیاری موارد هنگامی که خریداران متوجه وجود آسیب در فرش های ماشینی می شوند، از خرید آن ها سرباز می زنند.

تراکم و شانه

به همان اندازه که میزان تراکم و شانه یک فرش در زمان خرید برای شما حائز اهمیت است، برای خریداران فرش های دست دوم نیز اهمیت بسیاری دارد. زیرا هرچه تراکم و شانه یک قالی بیشتر باشد، باکیفیت تر و مقاوم تر است.
به همین دلیل خریداران پیش از خرید، علاوه بر موارد گفته شده به بررسی تراکم و شانه فرش مورد نظر می پردازند. قالی هایی که دارای تراکم و شانه بیشتری هستند، توسط خریدار فرش دست دوم رسالت با قیمت بالایی خریداری می شوند.
این در حالی است که که فرش های کم تراکم و کم شانه نه تنها با قیمت ارزان خریداری می شوند بلکه گاهی اوقات اصلا خریدار حاضر نیست آن را قیمت گذاری کند یا بخرد. چراکه مشتریان نیز حاضر به خرید این دسته از فرش های دست دوم نیستند.

منصف ترین خریدار فرش در منطقه رسالت

با توجه به فاکتورهای حائز اهمیت برای خریداران قالی های دست دوم توصیه می کنیم به بهترین مراکز خریدار برای فروش فرش های قدیمی خود اقدام کنید. زیرا مراکزی از این دست مانند مجموعه خریدار فرش پایتخت اگرچه آن فاکتورها را در نظر می گیرند اما سختگیرانه رفتار نمی کنند.
ما در پایتخت انواع مدل های قالی ها از دستباف، ابریشم و عتیقه گرفته تا کم شانه، کم تراکم و آسیب دیده را از شما خریداری می کنیم. مانند دیگر مراکز خریدار فرش رسالت دستباف دست دوم را با قیمت بهتری می خریم اما به فرش های ماشینی و کهنه شما نیز دست رد نمی زنیم.
همچنین باید بدانید ما در پایتخت به عنوان یکی از مجموعه های خریدار فرش دست دوم رسالت، سه اولویت مهم داریم که عبارت هستند از:
  • خرید منصفانه
  • پرداخت نقدی و سریع
  • خریداری فرش ها با بالاترین قیمت ممکن!
آیا موقعیتی از این بهتر برای قالی های دست دوم خود سراغ دارید؟ کافی است برای فروش فرش های خود به مجموعه ما همین الان نسبت به برقراری ارتباط با کارشناسان به صورت تلفنی یا آنلاین اقدام کنید.

کلام آخر

سمساری مخصوص فرش در خدمت شماست! بنابراین به هیچ عنوان نگران فرش های دست دوم و قدیمی خود نباشید زیرا مجموعه پایتخت که با عنوان خریدار فرش رسالت آن را شناختید، با قیمت منصفانه فرش هایتان را خریداری می کند و چون پرداخت این مجموعه به صورت نقدی است، شما می توانید مبلغ فرش های قدیمی را به عنوان کمک هزینه قالی نو در نظر بگیرید.

البته باید بدانید مراکز یا افراد در زمان خرید انواع فرش های دست دوم به برخی فاکتورهای اهمیت بسیاری می دهند. این فاکتورها شامل عمر فرش، متراژ، تراکم و شانه و آسیب های آن می شوند. همچنین دستباف یا ماشینی بودن یک قالی برای خریدار فرش دست دوم رسالت اهمیت زیادی دارد.
چنان که با توجه به این فاکتورها، برخی از خریداران بعضی از فرش ها را خریداری نمی کنند اما مجموعه خریدار فرش پایتخت با دیگر مراکز متفاوت است. ما تمامی فرش های شما را نه تنها می خریم بلکه با بالاترین قیمت، به صورت نقدی و بسیاری سریع آن ها را خریداری می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *