بهترین خریدار فرش

دیدگاهت ما رو بهبود می‌بخشه!

اکثر افراد بعد از مدتی از وسایل خانه خود دلزده شده و دوست دارند وسایل جدید و به روز را جایگزین آن ها کنند. برای این کار ابتدا نیاز است که وسایل فعلی را فروخته و با مبلغی اضافه اقدام به خرید وسایلی جدید کنند. همه ما به خوبی می دانیم که این پروسه در اکثر مواقع برای افراد ضرر و زیان مالی خواهد داشت. چرا که افراد باید وسایل دست دوم خود را با قیمتی پایین فروخته و لوازم جدید را که نو و جدید هستند با قیمتی بالاتر تهیه کنند.

اما در صورتی که در زمینه فروش وسایل دست دوم خود یک خریدار منصف پیدا کنیم می تواند مابه­التفاوت هزینه وسایل جدید و وسایل قدیمی را به کاهش رسانده یا حتی از بین ببرد. یکی از مهم ترین وسایل خانه که فروش آن ها نیز گاهی کمی سخت است فرش می باشد. فرش ها از آن جایی که در دکوراسیون و طراحی داخلی منزل نقشی پررنگ دارند خیلی زود ممکن است افراد را خسته و دلزده کنند.

برای همین در تغییر دکوراسیون همیشه یکی اولین وسایل ها که مورد تعویض قرار می گیرد همین فرش است. اگر دوست دارید فرش های خود را با قیمتی مناسب بفروشید توصیه می شود حتماً این مطلب را تا انتها دنبال کنید:

بهترین خریدار فرشسه مورد از مزایای فروش قالی و قالیچه

فروش قالی ها و قالیچه های دست دوم خانه می تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد که در ادامه چند نمونه از آن ها را با هم بررسی می کنیم:

1. ایجاد فضای خالی

خیلی از افراد گاهی با وجود خرید فرشی جدید، همچنان فرش های قدیمی را به صورت لول شده در گوشه از انباری نگه می دارند. دسته ای از افراد نیز فرش های نفیسی که به آن ها به ارث رسیده است را بدون کوچکترین استفاده ای در گوشه از اتاق گذاشته اند. به نوعی این وسایل هیچ نقشی در خانه نداشته و صرفاً جا اشغال می کنند.

یکی از مزایای فروش این فرش ها، مرتب تر شدن خانه و داشتن حس بهتر از ایجاد فضایی باز و خلوت تر است. هر چه خانه از وسایل اضافی و بدون استفاده خالی تر بماند قطعاً خانه انرژی بهتری خواهد داشت. برای همین به واسطه فروش قالی و قالیچه های مانده در ته انباری می توان یک پاکسازی اساسی برای فضای خانه انجام داد.

2. کسب بودجه ای برای خرید وسایل جدید

یکی دیگر از مزایای که از طریق فروش قالی به بهترین خریدار قالی دست دوم حاصل خواهد شد کسب بودجه ای قابل توجه است. در صورتی که برای فروش قالی های خود یک خریدار فرش دست دوم منصف را انتخاب کنید بی شک می توانید به مبلغی عالی دست پیدا نمایید.

هزینه حاصل از فروش فرش دست دوم می تواند بودجه ای برای خرید وسایل مورد نیاز شود. شما می توانید با این مبلغ وسایل جدیدی برای خانه تهیه کنید. در صورتی که در حال حاضر این فرش ها را استفاده می کنید می توانید بعد از فروش آن ها فرش های جدیدتر و زیباتری تهیه کنید.

چنانچه فرش ها جزو وسایل بدون استفاده در خانه شما هستند نیز می توانید با فروش آن ها یک وسیله کاربردی تر تهیه کنید یا این که این مبلغ را صرف انجام کاری مفیدتر کنید.

گاهی فروش فرش های دستباف و قیمتی می توانند سرمایه ای برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک به شمار روند.

3. دستیابی به روحیه بهتر از طریق تغییر دکوراسیون

فروش وسایل قدیمی و به دنبال آن خرید وسایلی جدید و نو می تواند یک انتخاب عالی برای ایجاد تغییری در دکوراسیون منزل باشد. با همین تغییر کوچک در دکوراسیون منزل، فضای آن به کلی تغییر خواهد کرد و حضور در خانه حس بسیار بهتری به شما و اعضای خانواده خواهد داد. برای همین برای تغییر روحیه نیز فروش وسایل قدیمی می تواند یک اقدام هوشمندانه باشد.

خریدار قالی در تهرانانتخاب بهترین خریدار فرش

برای داشتن تجربه ای عالی در زمینه فروش انواع فرش و قالیچه نیاز است که یک خریدار حرفه ای و منصف پیدا کنید. خیلی از خریداران ممکن است صرفاً قالی های خاصی را خریداری کنند. مثلاً بعضی از خریداران تنها در زمینه خرید و فروش فرش دستباف فعالیت دارند. اما نیاز است که در انتخاب یک خریدار فرش دست دوم و نیز خریدار فرش نو، موردی را انتخاب کنید که در زمینه خرید و فروش انواع فرش ها فعالیت داشته باشد.

قیمت گذاری خیلی از خریداران نیز به هیچ عنوان مناسب نیست. در واقع در مورد فروش قالی به این دسته از خریداران صرفاً قالی خود را از خانه خارج می کنید و مبلغی قابل قبول در ازای فروش آن به دست شما نخواهد رسید. برای همین نیاز است که خریداری را انتخاب کنید که فرش ها را به صورت صحیح کارشناسی کنند و قیمت واقعی فرش را اعلام نمایند.  

در واقع انتخاب بهترین خریدار قالی و قالیچه باید با دقت ویژه ای انجام شود چرا که در غیر این صورت فروش وسایل دست دوم به هیچ عنوان برای شما سوددهی نخواهد داشت. تیم خریدار فرش پایتخت در این زمینه یکی از باسابقه ترین و منصف ترین تیم هاست. شما می توانید با اطمینان کامل این تیم را انتخاب کرده و فرش های خود را به بهترین قیمت بفروشید.

خریدار فرش پایتخت؛ بهترین خریدار قالی و قالیچه

خریدار فرش پایتخت یکی از خریداران منصف فرش در تهران به شمار می رود که شما می توانید برای فروش فرش های دست دوم خود روی آن حسابی ویژه باز کنید. این خریدار فرش با عالی ترین قیمت انواع فرش های شما را خریداری خواهد نمود. از بین فرش های خریداری شده توسط تیم حرفه ای پایتخت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. فرش دستباف

یکی از انواع فرش های خریداری شده توسط این تیم، فرش دستباف است. اگر در خانه فرشی دستباف دارید که به هر دلیلی قصد فروش آن را داشته و البته دوست ندارید آن را ارزان بفروشید کافی است با تیم پایتخت تماس بگیرید.

خیلی از خریداران فرش صرفاً به دنبال سود خود هستند و همواره پایین ترین قیمت را برای فرش های شما در نظر خواهند گرفت. اما به هیچ عنوان فرش های قیمتی خود را ارزان نفروشید. تیم پایتخت به عنوان بهترین خریدار فرش دستباف آن را با قیمتی عالی از شما خریداری خواهد نمود.

2. فرش ماشینی

چه فرش های ماشینی شما کاملاً نو باشند و چه کهنه و قدیمی، اصلاً نگران نباشید. چرا که تیم خریدار قالی پایتخت صرفاً خریدار فرش های دستباف و قیمتی نیست. بلکه برای فروش فرش های ماشینی نیز می توانید به سراغ این تیم بروید.

 پایتخت همواره قیمتی را در نظر خواهد گرفت که شما نیز به عنوان فروشنده از این معامله نفع داشته باشید.

3. فرش ابریشم

از دیگر فرش هایی که می توانید آن ها را به خریدار فرش پایتخت بفروشید فرش ابریشم است. این تیم برای فرش های ابریشم نیز بهترین خریدار محسوب می شود. قیمت گذاری عالی تیم پایتخت همه فروشندگان فرش ابریشم را راضی نگه داشته است.

4. قالیچه

قالیچه های کوچک نیز جزو آن دسته از وسایلی هستند که خیلی زود ممکن است استفاده خود را از دست دهند و به دلایلی چون کمبود جا، نقل مکان و…به فکر فروش آن ها باشید. خبر خوش این است که تیم پایتخت بهترین خریدار قالیچه دست دوم است. پس اگر قالیچه های بلااستفاده ای دارید نیز می توانید با بهترین قیمت آن را به تیم پایتخت فروخته و هزینه دریافتی را صرف وسیله ای کاربردی تر برای خانه کنید.

خریدار قالی و قالیچهچرا خریدار فرش پایتخت؟

خریدار فرش پایتخت به واسطه ویژگی هایی که داشته توانسته مشتریان راضی بسیاری داشته باشد. به نوعی سرمایه اصلی این تیم، رضایت افرادی است که فرش های خود را به این تیم فروخته اند. در ادامه بیشتر با ویژگی های این تیم آشنا خواهیم شد:

1. قیمت گذاری عالی

یکی از ویژگی هایی که باعث شده تیم پایتخت از نظر بسیاری از افراد به عنوان بهترین خریدار قالی تهران شناخته شود قیمت گذاری کاملاً منصفانه آن است. فرش های شما توسط کارشناسان این تیم کارشناسی شده و همواره به نفع شما قیمت گذاری خواهند شد.

خیلی از افراد که در زمینه خرید و فروش فرش دست دوم و نو فعالیت دارند دائماً به دنبال راهی هستند تا فرش های شما را از شما به ارزان ترین قیمت خریداری کرده و فرش های خود را به بالاتری قیمت بفروشند. اما تیم پایتخت به خوبی نشان داده که تنها به دنبال سود خود نیست. بلکه با این هدف راه اندازی شده تا افرادی که قصد فروش وسایل خود را دارند نیز در این معامله یک فروش امن و عالی را تجربه کنند.

این تیم با تضمین ارائه بهترین قیمت عمل خواهد نمود. برای همین شما می توانید بعد از پرس و جو و قیمت گرفتن از دیگر خریداران، در قدم آخر به تیم پایتخت مراجعه کنید.

2. خرید فرش از تمامی نقاط تهران

در هر جای تهران که باشید تیم پایتخت با شماست. این تیم از سرتاسر تهران درخواست فروش فرش را پذیراست. برای همین به راحتی می توانید در هر نقطه از تهران که هستید از خدمات این تیم بهره مند شوید. این ویژگی از تیم پایتخت باعث شده شما بدون هیچ زحمتی قادر به فروش فرش های خود باشید.

3. پاسخگویی سریع

از دیگر ویژگی های تیم پایتخت می توان به پاسخگویی سریع آن اشاره نمود. این تیم همواره در تلاش است تا در سریع ترین زمان ممکن خدمات دهی داشته و به این شکل رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود را به دست آورد.

این تیم در کنار شماست تا در زمانی بسیار کوتاه، فرش خود را به بهترین قیمت بفروشید و پول حاصل از آن را صرف کاری دیگر یا خرید وسیله ای جدید کنید.

4. پرداخت نقدی هزینه فرش

خیلی از خریداران فرش، در ازای خرید فرش از شما، به جای پرداخت کامل مبلغ اقدام به ارائه چک خواهند نمود. برخی نیز شرایط خاص خود را داشته و پرداخت را به صورت قسط بندی شده و در بازه زمانی نسبتاً طولانی انجام خواهند داد. اما فروش قسطی در زمینه فروش وسایل نمی تواند گزینه ای مناسب باشد.

تیم پایتخت به هیچ عنوان برای خرید فرش های مختف از شما، پرداخت را به صورت نسیه و قسطی انجام نخواهد داد. بلکه در همان لحظه و درست بعد از کارشناسی فرش و توافق بر سر قیمت، هزینه به صورت آنی و نقدی پرداخت می شود.

برای همین شما با تیم پایتخت می توانید بدون ضررهای ناشی از نوسان قیمت و نیز بی ارزش شدن پول در بازه زمانی طولانی، فرش خود را به پول نقد تبدیل خواهید نمود.

5. در نظرگیری شرایط فروش اینترنتی

این تیم خریدار قالی به عنوان بهترین خریدار قالی تهران همواره در تلاش است تا بهترین شرایط را برای فروشندگان فرش فراهم کند. یکی از ویژگی های قابل توجه این تیم شرایط فروش اینترنتی راحت و ویژه است. در واقع شما می توانید به صورت آنلاین، در سریع ترین زمان ممکن و با راحت ترین روش، فرش خود را بفروشید.

خرید اینترنتی فرش های شما یکی از خدماتی است که با توجه به اینترنتی شدن تمامی امور، یک فرصت ویژه محسوب می شود. چرا که با هر میزان مشغله ای که داشته باشید تنها با صرف چند دقیقه زمان، موفق به فروش فرش خود با بهترین قیمت خواهید شد.  

6. امکان فروش تنها با یک تماس

در صورتی که به هر دلیلی امکان فروش اینترنتی فرش های خود را ندارید کافی است گوشی همراه خود را برداشته و با تیم پایتخت تماس بگیرید. تیم پایتخت برای راحتی هر دسته از مشتریان خود چاره ای اندیشیده است. برای همین شما می توانید تنها با یک تماس نیز فرش های خود را به این تیم بفروشید.

7. خرید انواع فرش در ابعاد مختلف

مهم نیست فرش شما در چه سایز و ابعادی است. تیم پایتخت به عنوان بهترین خریدار قالی و خریدار قالیچه تهران، قالی های شما را براساس ابعاد و نوع آن ها به بهترین قیمت خریداری خواهد نمود. برای همین اگر فرشی بزرگ دارید که در خانه جدید شما جلوه نامناسبی دارد. یا اگر فرش هایی شما کوچک است و قصد خرید فرشی بزرگ تر دارید در هر دو صورت می توانید فرش های قدیمی خود را به تیم پایتخت بفروشید.

8. دارای سابقه ای درخشان

تیم خریدار فرش پایتخت سال هاست که در زمینه خرید و فروش فرش دست دوم و نو مشغول فعالیت است. قیمت گذاری عالی و مشتری مداری این تیم باعث شده که سال ها در بین انواع خریداران فرش بیشترین میزان رضایت را از آن خود کرده باشد.

سابقه این تیم بهتر از هر چیزی نشان خواهد داد که این تیم جزو بهترین ها در زمینه خرید و فروش فرش به شمار می رود. برای همین شما با خیالی آسوده می توانید برای فروش فرش های خود این تیم را انتخاب کنید.

9. ارائه مشاوره رایگان

مشاوره رایگان یکی از مواردی است که بسیاری از مشتریان تیم پایتخت از آن رضایت دارند. تیم پایتخت برای آن که مشتریان با اطمینان اقدام به فروش کنند و هیچ تردیدی در این راه نداشته باشند به آن ها توسط بهترین کارشناسان مشاوره ارائه خواهد نمود. در واقع شما می توانید پیش از اقدام به فروش فرش های خود با کارشناسان این تیم صحبتی داشته باشید.

خریدار قالیچه در تهران

نحوه فروش فرش به تیم خریدار فرش پایتخت

برای آن که بتوانید فرش های خود را با بالاترین قیمت بفروشید نیازی نیست به محل خاصی مراجعه کنید یا از این سمساری به سمساری دیگری بروید. بلکه تنها کافی است از طریق سایت خریدار فرش دات کام درخواست خود را ثبت کنید یا این که به صورت تلفنی موضوع را با کارشناسان این تیم در میان بگذارید.

پس از آن نیز احتیاجی به حمل فرش ها تا دفتر تیم پایتخت نیست. چرا که خیلی زود تیم خریدار قالی پایتخت با کارشناسانی مجرب در محل حضور یافته و فرش های شما را کارشناسانی خواهند نمود.

در واقع شما برای فروش قالی های خود کوچکترین هزینه ای نخواهید کرد. این در حالی است که برای فروش قالی ها به سمساری های مختلف باید قالی ها را با وانت به محل موردنظر ببرید و هزینه ای را نیز به عنوان کرایه پرداخت کنید. که در این حالت در واقع مبلغ کمی که از فروش فرش به خریداران غیرحرفه ای دریافت خواهید نمود با احتساب هزینه کرایه بسیار ناچیز خواهد بود.

اما با فروش فرش به تیم پایتخت نه تنها هزینه و زحمتی برای تحویل قالی به خریدار فرش نخواهید داشت بلکه فرش های خود را نیز با بهترین قیمت خواهید فروخت.

 

حرف آخر

این روزها با توجه به پیشرفت صنعت دکوراسیون داخلی، روز به روز وسایل جدیدتر و به روزتری برای دکوراسیون و چیدمان منزل در بازار دیده می شوند. برای همین طبیعی است که هر فردی بعد از مدتی میل به تغییر دکوراسیون خانه خود داشته باشد. یکی از ساده ترین راه ها برای تغییر دکوراسیون فروش فرش های قدیمی و خرید فرش هایی جدید است.

تیم خریدار فرش پایتخت در کنار شماست تا بدون هیچ ضرر مالی فرش های قدیمی خود را فروخته و صاحب فرش هایی جدید و زیبا شوید. با تیم پایتخت دیگر فروش وسایل دست دوم یک فروش ارزان نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *