دیدگاهت ما رو بهبود می‌بخشه!

اگر در نظر دارید فرش کهنه‌ای را با نو تعویض کنید و به دنبال یک خریدار فرش شمال تهران که معتبر و منصف باشد، هستید؛ می‌توانید به مراکز سمساری معتبر مراجعه کنید. در این مکان‌ها، خریدارانی وجود دارند که به تخصصی‌ترین شکل ممکن در زمینه فرش‌های دستباف، عتیقه و ماشینی فعالیت می‌کنند. این خریداران با دقت به انواع مختلف فرش‌ها پرداخته و با ارائه قیمت‌های منصفانه، شما را در فرآیند تعویض فرش یاری خواهند کرد. در شمال تهران، مراکز خریدار فرش نیز وجود دارند که به عنوان بخشی از پایتخت، تنوع بیشتری از انواع فرش‌های دستباف، عتیقه و ماشینی را پوشش می‌دهند و با توجه به نیازها و معیارهای شما، بهترین گزینه را برای تعویض فرش شما ارائه خواهند داد.

قیمت فرش های دست دوم دستباف

به خاطر گران بودن فرش های دستبافت نو بیشتر مردم ترجیح می دهند دست دوم آن ها را تهیه نمایند. قیمت فرش های کهنه و دسته دوم بستگی به کارکرد آن ها خواهد داشت، اگر چه با گذشت زمان قیمت فرش های دستبافت به دلیل قدمت یا پا خوردگی آن بیشتر خواهد شد ولی عواملی نظیر پارگی، ساییدگی خاب، تغییر در رنگ بر اثر شستشو، سوختگی یا بید زدگی و … از قیمت فرش ها کم می کند.

قیمت فرش های دست دوم دستباف در شمال تهران

خریدار فرش در شمال تهران بسیار منصف بوده و با بالاترین قیمت فرش هایتان را خریداری می کند.

عواملی دیگری نیز می توانند بر روی قیمت فرش موثر باشند که یکی از مواردی که خریدار به آن دقت می کند مواد اولیه فرش خواهد بود همانند جنس فرش ها که به ۳ دسته زیر تقسیم خواهند شد:

  1.  کرک
  2.  پشم
  3. ابریشم

خریدار فرش کرکی

انواعی از فرش های دستبافت هستند که جنس آن ها از کرک بوده و قیمت این نوع فرش ها از فرش ابریشم نیز ارزان تر می باشد در صورتی که از فرش پشمی گران تر است. این فرش به خاطر جنس خوب و بافت های ظریف قیمتی نسبتا بالایی دارد. برای اطلاعات بیشتر راجع به این نوع فرش می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل کنید. مجموعه ما از بزرگ ترین و بهترین خریدار فرش شمال تهران می باشد.

خریدار فرش های پشمی

امروزه این مدل فرش ها در طرح های نو و دست دوم به فروش خواهند رسید و از جنس پشم بوده که نخ های آن اغلب از پشم گوسفند، گاومیش و شتر تهیه خواهد شد که جزء یکی از پر استفاده ترین و طبیعی ترین نخ ها برای بافت فرش به شمار می آیند.

خریدار فرش های ابریشمی

پیله کرم های ابریشم منبع تولید نخ های ابریشمی خواهند بود. ویژگی و خاصیت نخ های ابریشمی چند برابر سایر نخ های دیگر می باشد که در بافت های فرش استفاده خواهند شد که از ویژگی های مهم آن ها می توان به این مواردی نظیر مقاوت بالا، لطافت، نازکی و… اشاره نمود. از این رو برای این که فرش های ابریشم خود را با بالاترین قیمت بفروش برسانید باید از بهترین خریدار فرش در شمال تهران استفاده کنید که مناسب ترین انتخاب مجموعه خریدار فرش پایتخت می باشد.

معرفی مدل های مختلف فرش های دستباف

قبل از خریداری فرش های دستباف، آشنایی با انواع گوناگون فرش از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. در ادامه به معرفی انواع فرش های دستباف از نظر جنس و نوع الیاف پرداخته ایم.

معرفی مدل های مختلف فرش های دستباف

فرش های دستباف مدل های گوناگونی دارند.

شما می توانید فرش های دستباف یا ماشینی خود را با مناسب ترین قیمت به خریدار فرش پایتخت که جزء بزرگ ترین و معتبرترین خریدار فرش در شمال تهران می باشد، به فروش برسانید.

فرش دستباف تنوع فراوانی دارد، از جمله آنها: فرش تمام پشم، فرش چله پشم، فرش تمام ابریشم، فرش کف ابریشم و حتی فرش گل ابریشم می باشند.

آشنایی با انواع مدل های فرش دستباف بر اساس جنس و نوع الیاف

مدل های گوناگون فرش دستباف را بر اساس جنس الیاف آن‌ ها به چند دسته تقسیم می‌ شوند که عبارتند از:

فرش های تمام پشم

فرشی که تار، پود و پرز آن از پشم بوده باشد. این نوع قالی ها به خاطر جنس پرزهایشان، درشت بافت هستند. قالی های خرسک که از ضخمی ترین پشم‌ ها بافته شده جزء این دسته محسوب خواهد شد.
این فرش دارای مزیت هایی مانند با دوام و مقاوم ‌بودن، قدرت برگشت ‌پذیری پرزها پس از پا خوردن، قدرت زیاد جذب رطوبت و… را می باشد. این نوع فرش دارای وزنی سنگین بوده و از نظر قیمت ارزان‌ تر از سایر فرش های دستباف خواهد بود.

فرش های چله پشم

نوعی فرش بوده که چله آن از پشم است ولی پرزهایش از جنس پشم نیست. اگر به دنبال خریدار فرش در تهران هستید با خریدار فرش پایتخت تماس بگیرید. به خاطر آن که بهترین خریدار فرش شمال تهران می باشد.

فرش های تمام ابریشمی

فرش و قالی که تار، پود و پرز آن همگی از جنس ابریشم بوده و این نوع قالی بسیار ریز بافت است و دارای ارزش هنری زیاد و همچنین قیمت بالایی می باشد. این نوع فرش یا قالیچه‌ بر خلاف ظاهر نرم ظریفش، در مقابل لکه‌ ها بسیار مقاوم خواهد بود.

فرش های تمام ابریشمی

یکی از مدل های فرش های دستباف؛ فرش های تمام ابریشمی می باشند.

به این معنی که اگر آب، چای، نوشابه یا هر نوع مایع دیگری بر روی آن ریخته شود، احتیاج نیست که نگران شده یا استرس بگیرید، فقط کافی است آن را با یک دستمال یا پارچه مرطوب و کمی شامپو فرش تمیز نماید و مشاهده خواهید کرد که همانند روز اولش خواهد شد.

فرش های کف ابریشم

فرشی که چله آن پشم بوده ولی کلیه کف و زمینه آن از ابریشم بافته شده باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به انواع و راه های تشخیص و بررسی فرش ها می توانید با کارشناسان مجموعه خریدار فرش پایتخت تماس بگیرید. این مجموعه جزء بهترین و معتبرترین خریدار فرش در شمال تهران می باشد که با داشتن انصاف، شرایط خوب و خاصی را برای فروشندگان فرش فراهم خواهد کرد.

فرش گل ابریشمی

چله این نوع فرش از پشم بوده ولی گل‌ ها و برگ‌ های موجود در نقش و طرح آن از نخ ابریشم و سایر پرزها از پشم بافته خواهد شد. این نوع فرش ها اغلب قیمت کم تری نسبت به فرش های تمام ابریشم دارند اما ارزش هنری زیادی را دارند.

مناطق فعالیت خریدار فرش

در شمال تهران مناطق 1 و 3 وجود دارد، که تعداد محلات زیادی در آن وجود دارد. در بین این محله ها، خریدار فرش در نیاوران و خریدار فرش در زعفرانیه به صورت مستمر فعالیت دارد.

سخن آخر

اگر به دنبال تجربه‌ای بهتر در فرآیند تعویض فرش خود هستید، با آشنایی با بهترین خریدار فرش در منطقه شمال تهران، که خدماتش را معرفی کرده ایم، تاثیر مثبت آن را در تجربه خود احساس کنید. این خریدار، نه تنها خرید و فروش فرش‌های ماشینی را پوشش می‌دهد، بلکه با تمرکز بر انواع مختلف فرش دستباف نیز به عنوان یک متخصص در این زمینه فعالیت می‌کند. این مرکز، به شما امکان می‌دهد تا در فرآیند تعویض فرش خود از خدمات و تخصص این خریدار با تجربه بهره‌ ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *