خریدار فرش صادقیه

4.7/5 - (4 امتیاز)

وجود افراد یا مراکزی مانند خریدار فرش صادقیه، دغدغه ی افراد زیادی را برای قالی ها و فرش های دسته دومشان از بین برده است. خریدار فرش صادقیه با خریداری فرش های دست دوم، کهنه یا نو در انواع فرش ها مانند فرش دستباف، ماشینی، ابریشم و غیره، با بهترین قیمت و به صورت نقدی و منصفانه، کمک حال شما عزیزان و افرادی که توانایی بالایی در خریداری فرش ندارند می شود تا نه دغدغه برای خرید داشته باشید نه دغدغه برای فروش فرش.

انواع فرش های ایرانی

فرش ایرانی در طرح ها و رنگ های متنوع از گذشته میان مردم از نقاط مختلف ایران مثل اصفهان، تبریز، کاشان و اردبیل و … علاقه مندان خود را داشته است که هر یک از این فرش ها با توجه به ویژگی های فرهنگی همان منطقه بافته میشود. تاریخچه فرش ایرانی به حدود 2500 سال پیش برمی گردد.خریدار فرش صادقیه در زمینه انواع فرشهای ایرانی فعالیت دارد. فرش ها به طور کلی به دو دسته دستباف و ماشینی تقسیم می شود که طرح آن ها می تواند متفاوت از هم باشد که در ادامه با چند تا از طرح های فرش ها آشنا می شویم. که انواع آن را با هم بررسی می کنیم:

فرش شاه عباسی

این نوع فرش از منحصر به فرد ترین فرش های ایرانی است که ابتدا در زمان صفویه و زمان شاه عباس بافته شد و بعد ها به شهر های دیگر منتقل شد. از خصوصیات بارز این فرش داشتن گلبرگ های بزرگ است.

فرش خشتی

 خشتی یا اصطلاحا قابی نوع دیگری از فرش های ایرانی است که در آن، فرش به قاب های هم اندازه و تعداد بالا تقسیم می شود که درون هر یک از این قاب ها نقش و نگار مختلفی وجود دارد که باعث متمایز شن طرح فرش می شود.

فرش شکارگاهی

قابل توجه ترین طرح در این مدل فرش وجود تیر و کمان و مردی سوار بر اسب هست که سعی بر به نمایش گذاشتن صحنه های شکار و شکار گاه را دارد. نا گفته نماند که در طرح زمینه این فرش، از انواع حیوانات ماند آهو، گوزن، خرگوش و برخی از حیوانات وحشی استفاده می شود.

فرش افشان

 در این طرح شاخه ها، گل ها و برگ در تمامی سطح فرش پخش شده است که این موضوع سبب پیوستگی و اتصال نقش ها بهم می شود.

آشنایی با تفاوت بین فرش ها

با توجه به اینکه صنعت فرش بافی از دیر باز در ایران رونق داشته است اما خیلی از افراد هنوز تفاوت میان انواع فرش ها را نمی دانند که در ادامه سعی داریم کمی به این موضوع بپردازیم.

آشنایی با تفاوت بین فرش ها

در این مقاله از سایت خریدار فرش صادقیه، با تفاوت بیش فرش ها و قالی ها نیز آشنا می شوید.

مهم ترین موضوع هنگام خرید یک فرش شانه و تراکم آن است. احتمالا این کلمات به گوشتان خورده ولی تفاوت آنها و اینکه چه تفاوتی ایجاد می کند را نمی دانید. شانه فرش در اصل همان تعداد گره یا ریشه هایی است که در یک متر از عرض یک فرش وجود دارد اما تراکم فرش تعداد گره هایی است که در یک متر از طول فرش استفاده شده است که هرچه فرش متراکم تر باشد سبب استحکام و دوام بیشتر آن فرش می شود و طبیعتا قیمت آن را بالا تر می برد.

بهترین راه برای تعویض فرش

فرش یکی از عناصر اصلی هر خانه است که به طور معمول هر چند سال یکبار نیاز به تعویض دارد. یکی از مواردی که انگیزه شما برای این کار بیشتر میکندفروش فرش خود با بالا ترین قیمت است که کمک هزینه ای برای تعویض فرش شما باشد. پس بهترین راه برای تعویض فرش های شما، فروش آن و تهیه فرش های جدید و مدرن می باشد. خریدار فرش صادقیه از بهترین خریدار های فرش های دست دوم و کهنه شما هست که این اطمینان خاطر را به شما می دهد فرش شما را با بالا ترین قیمت خریداری کند و بهترین مشتری ممکن برای فرش خانه شما باشد.

نکنه حائز اهمیت این است که این مرکز یعنی خریدار فرش غرب تهران انواع مختلف فرش ها (فرش های نو یا دسته دوم و حتی عتیقه) را خریداری می کند و خیال شما را از بهترین فروش راحت می کند. از دیگر مزایا این مرکز خدمت رسانی به سرتاسر تهران می باشد که دسترسی شما را به این مرکز آسان تر کرده است.

طبق آمار های بدست آمده فرش های دستباف نسبت به فرش های ماشینی محبوبیت بیشتری بین خانه های ایرانی دارد و یک خبر خوب برای شمایی که از فرش های دستباف استفاده می کنید این است که در این مقاله با بهترین خریدار فرش دستباف صادقیه آشنا شدید که این موضوع انگیزه ای براش فروش و تعویض فرش های قدیمی شماست.

خریدار فرش صادقیه می‌توانند برای افرادی که تمایل به فروش فرش دست دوم دارند، یک گزینه بسیار جذاب باشد. مرکز پایتخت به دلیل تعیین قیمت‌های عادلانه، امکان پرداخت نقدی و در لحظه، و حضور کارشناسان مورد اعتماد در زمینه فرش، به مشتریان فرصتی عالی برای انجام معاملات رضایت‌بخش را فراهم می‌کند.

چرا خریدار فرش صادقیه را انتخاب کنیم؟!

این مجموعه با تکیه بر آمار موفق خرید انواع فرش از جمله فرش های ماشینی و دستباف یکی از بهترین مرکز خریدار فرش به حساب می آید. این مرکز با تضمین بالا ترین قیمت خرید فرش، خریدار تمامی فرش های شما در ابعاد و انواع مختلف هستند.

چرا خریدار فرش صادقیه را انتخاب کنیم؟!

خریدار فرش های دست دوم و کارکرده صادقیه دارای مجوز معتبر می باشد.

خدمت رسانی این مرکز تنها به صورت حضوری در دفتر مرکزی نیست بلکه برای اشخاصی که شاغل هستند و قصد فروش فرش دارند امکان فروش آنلاین و تلفنی را برای شما فراهم کرده است که کار شما را راحت تر کند و از اتلاف وقت ارزشمند شما عزیزان بکاهد.

کلام آخر

خریدار فرش صادقیه با خریداری سالانه 10 هزار تخته فرش دستباف و 10 هزار تخته فرش ماشینی این اطمنیان را به شما میدهد که خریدار انواع فرش های شما باشد. با توجه به پیشرفت چشمگیر اطراف شما و تغییر روز به روز مد و متد های جدید طراحی دکوراسیون داخلی خانه، علاقه شما به تعویض چند سال یکبار فرش های خانه تان کاملا طبیعی است که خب راه حل این مسئله در دستان مرکز خریدار فرش صادقیه می باشد که بتواند بهترین کمک هزینه برای خرید فرش جدید خانه شما باشد. امیدواریم با توضیحات داده شده خدمت شما دوستان عزیز توانسته باشیم اعتماد شما را به این مرکز جلب نموده و انگیزه شما را برای تعویض فرش های خانه خود بیشتر کرده باشیم. چناچه قصد فروش فرش های خود را دارید می توانید از راه های ارتباطی در سایت با ما ارتباط گرفته و از مشاوره های اشخاص مجرب در مجموعه ما بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *