4.7/5 - (3 امتیاز)
بهترین خریدار فرش تجریش انواع قالی های دست دوم را بدون چون و چرا و چانه زنی و در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین قیمت خریداری می کند. این روزها با توجه به پیشرفت سریع مد و همگامی مردم با آن، فرش ها نیز همانند بسیاری از موارد دیگر خیلی زود جایگزین و دست دوم می شوند. به همین دلیل مراکز بسیاری در سراسر تهران همانند منطقه تجریش تحت عنوان خریداران فرش دست دوم فعالیت می کنند. اگرچه این مراکز با چنین عنوانی شناخته می شوند اما در واقع نه تنها در زمینه خرید بلکه در راستای فروش قالی های دست دوم نیز فعالیت دارند. البته اگر شما قصد فروش یا خرید قالی کارکرده و دست دوم را داشته باشید، باید بهترین خریدار فرش دست دوم تجریش را بشناسید. زیرا در غیر این صورت ممکن است با کلاهبرداری یا مشکلاتی از این قبیل روبه رو شوید.
خریدار فرش پایتخت که خریدار فرش در تجریش می باشد، انواع فرش های کارکرده و دست دوم شما را خریداری می کند.

بهترین خریدار فرش تجریش کجاست؟

یکی از تاثیرپذیرترین بخش های زندگی در راستای پیشرفت مد، فرش ها هستند. هر روز طرح و مدلی جدید از قالی های ماشینی و دستباف به بازار می آید و مدل های قبلی را دمده می کند. به همین خاطر برخلاف گذشته این روزها شاهد قالی های دست دوم بسیاری هستیم که در گوشه انبار خانه ها خاک می خورند. البته اگر صاحبان آن ها از وجود مراکز خریدار فرش مطلع بودند، چنین اتفاقی نمی افتاد. زیرا با فروش قالی خود به این مراکز نه تنها دیگر به فکر پوسیدگی و جاگیری آن در انبار نبودند بلکه مبلغی قابل توجه را بابت آن دریافت می کردند.
بهترین خریدار فرش تجریش کجاست؟

خریدار فرش پایتخت را به عنوان بهترین خریدار فرش پایتخت می توانید در نظر داشته باشید.

اما توجه داشته باشید که هر خریداری برای خرید قالی شما خوب نیست. برای فروش آسان قالی دست دوم خود و دریافت مبلغی واقعی در برابر آن باید به بهترین مراکز تجریش مراجعه کنید. در این رابطه باید بدانید که بهترین سمساری فرش تجریش مرکزی است که ویژگی های زیر را داشته باشد:

خریدار انواع قالی ها

بهترین خریدار فرش تجریش جایی است که هیچ چون و چرایی برای خرید قالی های دست دوم ندارد. به طوری که قالی شما با هر ویژگی و خصوصیتی توسط این مراکز خریداری می شوند. این در صورتی است که در بسیاری از سمساری های فرش پیش از خرید قالی های دست دوم، آن ها را از جهات مختلف از جمله موارد زیر بررسی می کنند:
  • متراژ؛
  • قدمت؛
  • آسیب ها؛
  • نوع قالی؛
  • و بسیاری موارد دیگر.
سپس با در نظر گرفتن محدودیت های خاصی در این زمینه ها از خرید برخی از قالی ها سر باز می زنند. 
فروشگاه های زیادی در محدوده تجریش وجود دارند که انواع فرش و قالیچه های با کیفیت دست دوم را ارائه می‌دهند.

خرید فرش های مختلف در ابعاد و سایز گوناگون

یکی از مهم ترین فاکتورهای مد نظر خریداران فرش برای خرید قالی های دست دوم، متراژ و ابعاد آن ها است. به طوری که معمولا بسیاری از خریداران نسبت به خرید قالی هایی با متراژ خیلی کوچک یا خیلی بزرگ مقاومت می کنند.
این در حالی است که چنین فاکتوری در بهترین مراکز خریدار فرش تجریش مانند پایتخت وجود ندارد و همه قالی ها با هر متراژ و سایزی خریداری می شوند.

خریداری در کم ترین زمان

بسیاری از خریداران فرش زمان زیادی را به بررسی قالی شما و سپس تصمیم گیری برای خرید آن، قیمت گذاری و پرداخت مبلغ صرف می کنند. چنان که هر یک از این مراحل مدت زمان خاصی را به خود اختصاص می دهند و می توان گفت پروسه خرید بسیار طولانی می شود.
اما بهترین خریدار فرش دست دوم در کوتاه ترین زمان ممکن و حتی با دریافت عکس و فیلم از قالی شما نسبت به خرید آن اقدام می کند. همچنین بلافاصله به قیمت گذاری و پرداخت هزینه می پردازد.

خرید منصفانه و با قیمت بالا

یکی دیگر از خصوصیات مهم بهترین سمساری فرش تجریش، خرید منصفانه است. در این مراکز قیمت گذاری به بهترین شکل انجام می شود و تلاش می کنند قالی های دست دوم را با قیمت واقعی و حتی با بالاترین قیمت خریداری کنند.
به طوری که شما با مبلغ دریافتی بابت قالی دست دوم خود از بهترین خریدار فرش تجریش، شاید بتواند نصف هزینه خرید قالی جدید را پرداخت کنید و چه چیزی از این بهتر؟ اما آیا می دانید کدام مجموعه تمامی این خصوصیات را با هم دارد؟

پایتخت، بهترین خریدار فرش دست دوم تجریش

مجموعه پایتخت یکی از مراکز خریدار فرش شمال تهران محسوب می شود که بیش از 12 سال است که در این زمینه فعالیت دارد. ما در پایتخت خریدار کلیه قالی های دست دوم ماشینی، دستباف، کوچک، بزرگ، آسیب دیده، سالم وغیره هستند.

بهترین خریدار فرش تجریش

خریدار فرش تجریش با نام پایتخت با بالاترین قیمت فرش های دست دوم شما را خریدار است.

در مجموعه ما هیچ محدودیتی برای خرید قالی های دست دوم وجود ندارد. همچنین ما بدون اتلاف وقت قالی شما را خریداری و بلافاصله هزینه آن را به صورت نقدی پرداخت می کنیم. در پایتخت قالی های دست دوم در تمام مناطق تهران خریداری می شوند و حتی محدودیت مکانی نیز نداریم.
علاوه بر این ها باید بدانید که قیمت گذاری در مجموعه ما بسیار منصفانه انجام می شود. چنان که فرش های دست دوم شما را با بالاترین قیمت ها خریداری می کنیم. بنابراین برای تجربه فروش قالی دست دوم خود بدون دردسر و با قیمت خود کافی است با ما تماس بگیرید. زیرا ما امکان خرید حضوری و غیرحضوری به صورت تلفنی و آنلاین را نیز برای رفاه شما فراهم کرده ایم.

کلام آخر

بهترین خریدار فرش تجریش مجموعه ای است که هیچ محدودیت و چانه زنی برای خرید قالی های دست دوم ندارد. به طوری که بدون در نظر گرفتن فاکتورهای خاص و به آسانی انواع قالی ها را با ابعاد، آسیب ها، نقشه ها و طرح های مختلف خریداری می کند. این مراکز برخلاف خریداران دیگر مراحل خرید را به سرعت طی می کنند و زمان شما تلف نمی شود. همچنین قیمت گذاری در بهترین مراکز خریدار قالی دست دوم بسیار منصفانه است. پایتخت یکی از این مجموعه های خریدار در تهران است که قالی های دست دوم از مناطق مختلف تهران را خریداری می کند. با تماس با ما شما حتی با ارسال عکس و فیلم از قالی خود می توانید آن را با قیمت بالا به فروش برسانید. بنابراین دیگر دغدغه ای از بابت حمل و نقل فرش برای فروش آن نداشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *