دیدگاهت ما رو بهبود می‌بخشه!

خریدار فرش دستباف در ایران خریدار معتبر فرش دستباف ایران

مجموعه خریدار فرش پایتخت

اگر قصد فروش فرش خود را دارید می‌توانید با تحقیقات کامل آن را به مجموعه خریدار فرش پایتخت بسپارید. این مجموعه خریدار خریدار فرش عتیقه، خریدار قالی، خریدار فرش ماشینی، خریدار فرش دستباف، خریدار فرش پازیریک، خریدار فرش قشقایی است و به عنوان تنها خریدار فرش تهران معرفی شده است.

خریدار فرششما برای فروش هر نمونه از فرش‌های خود می‌توانید به سایت مجموعه خریدار فرش پایتخت به نشانی https://kharidarefarsh.com/ مراجعه کنید . یا کافی است در مرورگرتان نام مجموعه خریدار فرش پایتخت را جستجو کنید تا سایت ما را بیابید.

شما می‌توانید با شماره تماس‌های درج شده در سایت، قسمت ارتباط با ما و یا تماس با ما نوبت دریافت کنید تا ضمن مشاوره‌ی فروش کارشناسان ما به محل شما بیایند و فرش شما را خریداری کنند و مبلغ آن را به شما پرداخت کنند.

ما در هر یک از مقالات مجموعه خریدار فرش پایتخت قصد داریم در مورد یک نمونه فرش صحبت کنیم تا شما آگاهانه برای فروش فرش خود اقدام کنید و در دام کلاه برداران گرفتار نشوید. در این مقاله در مورد خریداران فرش دستباف ایران صحبت خواهیم کرد. اما لازم میدانیم قبل از هر مطلبی در مورد فرش دستباف تاریخچه بافت آن را بررسی کنیم.

تاریخچه فرش دستباف

در زمان‌های قدیم ایرانی‌ها برای فرش دستباف از مو و پشم و حتی پوست حیوانات استفاده می‌کردند، تا از سرما و سختی زمین نجات یابند و یکی از اصلی‌ترین نیازهای مردمان ما فرش دستباف بوده است.

هنرمندان ایرانی حداقل از 2500 سال پیش قالی‌های زیبا و نفیس را با دستان زحمت کش خود می‌بافته‌اند. کتاب کورش نوشته‌ی یک نویسنده‌ای یونانی به نام گزنفون که احتمالاً در 345 تا 430 میلادی نوشته شده است. فرش را این گونه توصیف کرده است: ایرانیان آن‌ها را زیر تخت‌های خود می‌گسترانند.

قالیچه‌ها در سال‌های قدیم به عنوان چادر مهاجران یا حتی روکش اسب‌ها استفاده می‌شدند. اما در قرن 16 تا 17 میلادی صنعت فرش ایران پیشرفت و رشد زیادی در ساخت این محصول به وجود آمد.

خریداران فرش دستباف ایران

آیا تا به حال با خود فکر کرده‌اید چرا خریداران فرش دستباف ایران زیاد هستند؟ صراحتاً عرض کنیم که فرش دستباف ایران به علت اینکه یکی از بهترین و اصلی‌ترین هنرهای دستی زنان و حتی مردان ایرانی است.

این هنر دستی هست که دسترنج و سختی بسیار زیاد بافته می‌شود و هیچگاه فرش‌های ماشینی جایگزین آن نمی‌شود. اما باید گفت فرش دستباف بر اساس طرح، اندازه، سبک محلی، نوع بافت، جنس و بسیاری موارد دیگر دسته بندی می‌شود.

فرش‌های زیبا و دستباف ایرانی همیشه از قدیم الایام مورد استقبال بسیاری از افراد در سراسر جهان بوده است.

هر کسی فرش دستباف ایرانی را دیده مجذوب آن شده است.

فرش دستباف ایرانی همیشه در کل دنیا جایگاه ویژه‌ای داشته است و حتی نماد ایران در جهان بوده است. اگر به دنبال خریدار معتبر فرش دستباف ایران هستید، ما مجموعه خریدار فرش پایتخت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خریدار فرش ابریشماگر قصد فروش فرش دستباف خود را دارید بهتر است با انواع مختلف آن آشنا شوید تا بتوانید آگاهانه یک معامله‌ی بهتر و بدون پشیمانی در آینده داشته باشید. فرش‌های دستباف به طور کلی در 3 قالب اصلی ترنج، افشان، خستی بافته می‌شود.

قالب ترنج بیشترین هوادار را در بین این سه قالب دارد. این قالب دارای حاشیه‌های پهن در اطراف خود است و در وسط قالب دایره و بیضی دارد. فرش‌های دستباف نسبت به فرش‌های ماشینی بسیار متفاوت هستند. فرش‌های دستباف در نمای نزدیک حتی از نمای دور درخشندگی و زیبایی خارق العاده‌ای دارد و بسیار جلوه دار د.

اما شاخصه و ویژگی جذاب دیگر فرش دستباف تقارن رنگ آن است که باعث زیبای و جلوه‌ی این نوع فرش‌ها شده است. داشتن پرز فرش‌های دستباف و انعطاف پذیری و درخشانی که دارد و زمانی که شستشو می‌شود یا پا تماس داشته باشد، لذت بخش خواهد بود.

انواع فرش دستباف

همان طور که در قسمت قبل عرض کردیم فرش دستباف ایرانی انواع مختلفی دارد، فرش‌های دستباف ایرانی علاوه بر ارزش ریالی قابل توجهی که دارند از نظر معنوی و فرهنگی هم ارزش بسیار زیادی دارند.

اما چند مورد از فرش‌های دستباف تاریخی و اصیل ایرانی که ارزش آن را یک خریدار معتبر فرش دستباف ایران می‌داند، را در ادامه معرفی کرده‌ایم:

فرش بهارستان:

نام دیگر این نوع از فرش‌ها فرش بهار خسرو است. این فرش فوق العاده زیبا در زمان خسرو پرویز توسط زنان غیور ایرانی بافته شده است، اکنون هم در بسیاری از کارفرماها نقشه‌ی این نوع فرش را به بافندگان خود عرضه می‌کنند تا ببافند.

قالی ترنج منظره حیوانات:

این نوع قالی که نقش و نگارهای بسیار جذاب و زیبایی دارد با نخ‌های ابریشم بافته می‌شود، یکی از اصیل‌‌ترین فرش‌های ایرانی محسوب می‌شود.

قالی دستباف عصر صفوی:

این نوع فرش را که می‌توان یکی از زیباترین و بهترین قالی‌های دستباف ایرانی نام برد، نشانگر نبوغ هنرمندان و خلاقیت مردمان ایرانی در زمان حکومت صفویان نام برد. هنرمندان ایرانی در دوران صفویه بیش از 1500 تخته فرش و قالی به یادگار برای ما به جای گذاشته‌اند.

قالی چلسی:

این نوع از قالی‌های خارق العاده و بسیار زیبا متأسفانه از ایران خارج شده است و در فرش موزه‌های ویکتوریا و آلبرت لندن نگهداری می‌شود.

قالی پازیریک:

این فرش اصیل ایرانی که در اندازه‌های دو متر و ده سانت در یک متر و هشتاد و سه سانت و با بیش از 3600 گره بافته شده است قدمتی ۲۵۰۰ ساله دارد.

شما اگر قصد دارید فرش خود را به یک خریدار معتبر فرش دستباف بدهید، قطعاً مجموعه‌ی خریدار فرش دستباف پایتخت بهترین گزینه است. اما چرا این مجموعه را به عنوان خریدار فرش دستباف در ایران معتبر معرفی می‌کنیم؟

ویژگی های فرش پازیریکاین مجموعه قیمت فرش دستباف شما را اصطلاحاً مفت خرید نمی‌کند و قیمت آن را روی هوا نمی‌دهد، بلکه با کارشناسان حرفه‌ای و کارکشته‌ای که دارد ابتدا فرش شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و بهترین قیمت و قیمت واقعی آن را در نظر می‌گیرند.

بعد از کارشناسی فرش و بررسی قیمت با مشتری توافق می‌کنند به بهترین قیمت آن را خریداری می‌کند.

توجه کنید که فرش دستباف با توجه به نوع و جنس آن قیمت متفاوتی دارد، هر چه قدر اندازه کیفیت و تراکم فرش دستباف بیشتر و بهتر باشید قطعاً قیمت آن هم زیادتر می‌شود. مجموعه خریدار فرش پایتخت بدون دخالت دلال و بدون واسطه از طریق سایت خود فرش‌ها را با مناسب‌ترین قیمت خرید و فروش می‌کند.

مجموعه خریدار فرش پایتخت تمامی مجوزهای خرید و فروش را از و وزارت‌های مربوطه و ارگان‌های مربوطه دارد. همین دلایل کافی است که مجموعه خریدار فرش پایتخت را یک خریدار فرش دستباف در ایران معتبر معرفی کنیم.

جنس فرش‌های دستباف:

فرش‌های دستباف ایرانی به دلیل استفاده از مواد با کیفیت بالا و مرغوب در تار و پود از جنس پشم و پنبه دوام و عمر بسیار بالایی دارند. فرش‌های ایرانی را به علت استفاده از پشم و پنبه قالی پشمی هم می‌گویند.

اما فرش‌های دستباف ایرانی از لحاظ جنس به 5 روش اصلی بافته می‌شوند. این روش‌ها عبارت‌اند از:

فرش دستباف پشمی:

فرش‌های اصیل ایرانی که توسط ایلات و عشایر بافته می‌شود، به‌جای نخ در بافت این نوع فرش از پشم استفاده می‌کنند. اما بعضی از بافندگان نوع فرش از نخ‌های با جنس پنبه و پرز هم استفاده می‌کنند.

فرش دستباف تمام ابریشم:

همان طور که از نام این فرش مشخص است، تمام قسمت‌های بافت و چله و تهیه پرز این فرش‌ها از ابریشم است.

فرش دستباف گل ابریشم:

این نوع فرش بر خلاف فرش کف ابریشم نقش و نگار و حاشیه‌ی دور این نوع فرش از پرز ابریشمی است. چله‌ی این نوع از قالی‌های زیبا و چشم نواز به طور معمول از ابریشم است.

فرش دستباف کف ابریشم:

در این نوع فرش بر خلاف فرش گل ابریشم، حاشیه‌های آن از ابریشم است.

فرش دستباف سوف:

زمینه‌های این نوع فرش از پود ضخیم و نازک و برای نقش گل و بوته‌ها از پرزدار استفاده شده است.

توجه داشته باشید کارشناسان مجموعه خریدار فرش پایتخت به عنوان خریدار فرش دستباف در ایران تمامی انواع فرش از لحاظ جنس، نوع و… را با بررسی‌های تخصصی و ماهرانه‌ای که دارند تشخصی می‌دهند تا بر اساس آن قیمت فرش را به خریدار یا فروشنده اعلام می‌کنند.

لازم میدانیم به شما اعلام کنیم مجموعه خریدار فرش پایتخت، این فرش‌ها را به بیش از 100 کشور جهان صادر می‌کند. فرش‌های دستباف ایرانی منحصر به فرد و جلوه‌های که دارد و همین طور دوام آن باعث شده مردمان سایر کشورهای جهان مجذوب فرش‌های دستباف ایرانی شده‌اند.

مردمان بیش از 80 کشور جهان برای خانه‌های لوکس و تجملاتی خود و زیبا کردن آن خریدار فرش دستباف در ایران هستند. کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، لبنان، امارات و پاکستان بیشترین خریدار فرش دستباف ایرانی هستند.

سخن پایانی

همان طور که در این مقاله عنوان کردیم تعداد خریدار فرش دستباف ایران بسیار زیاد است، اما متأسفانه اکثر افراد واقف بر ارزش مادی و معنوی این نوع فرش‌ها نیستند و فرش نفیس گران قیمت دستباف خود را به هر خریدار فرش دستباف در ایران می‌دهند که مفت خرید کند.

مجموعه خریداران فرش پایتخت با کارشناسان متخصصی که دارد قیمت واقعی فرش را محاسبه می‌کند و به خریداران یا فروشندگان اعلام می‌کند تا خود فروشنده یا خریدار با هم به توافق برسند.

مجموعه خریدار فرش پایتخت به صورت آنلاین به خریدار فرش دستباف ایرانی معتبر است. همچنین این مجموعه انواع فرش‌های دیگر را به قیمت واقعی خرید و فروش می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *