دیدگاهت ما رو بهبود می‌بخشه!

اگر شما هم فرش دستباف دارید و به دنبال فروش آن هستید، حتما تا پایان این مطلب همراه ما باشید که اطلاعات بسیار مفیدی را کسب خواهید کرد. بسیاری از بافنده های فرش و یا کسانی که فرش دستباف دارند، برای فروش فرش دستباف مشکل دارند. خیلی از خریداران فرش، علاقه ای به خرید فرش دستباف ندارند و عده ای هم قیمت بسیار پایینی به شما پیشنهاد می دهند که بسیار کمتر از ارزش واقعی فرش شماست.

امروز در این مقاله از سری مقالات مجموعه خریدار فرش پایتخت قصد داریم اطلاعات به سوالاتی از قبیل «فرش دستباف را چه کسی میخرد؟»، «فرش دستباف را چگونه بفروشیم؟»، «برای فروش فرش دستباف به کجا مراجعه کنیم؟» و موارد از این دست بپردازیم.

برای فروش فرش دستباف راهکارهای متعددی وجود دارد که شما بنا به زمانی که برای فروش دارید و یا مبلغی که برای فروش آن فرش در نظر دارید، باید بهترین استراتژی فروش فرش دستباف را در نظر بگیرید. استراتژی غلطی که خیلی از افراد در این مواقع در پیش می گیرند این است که به سراغ خریدار فرش دستباف در بازار و یا فروشگاه ها می روند. شاید این راحت ترین راه برای فروش فرش دستباف باشد اما قطعا بهترین نیست!

خریدار فرش پازیریک تهرانچه کسانی به دنبال خرید و فروش فرش دستباف هستند؟

معمولا بافنده های فرش دستباف و یا کسانی که از گذشته فرش دستباف خریده اند و حالا بنا به هر دلیلی به دنبال فروش آن هستند، قصد فروش فرش دستباف را دارند. اما اکثر خریداران فرش دستباف یا مغازه فرش فروشی دارند و یا برای جمع کردن کلیسیون و یا دکور خانه به دنبال خرید فرش دستباف هستند.

به بافنده های فرش دستباف پیشنهاد می کنیم که قبل اقدام به بافتن فروش، برای اینکه فرش‌شان به بهترین نحو فروش برود و برای فروختن آن به مشکل نخورند، موارد زیر را در نظر بگیرند.

۱) توجه به نیاز بازار

بسیاری از بافنده بدون در نظر گرفتن نیاز بازار و تنها با توجه به الگویی که دارند شروع به بافتن فرش می کنند. این موضوع باعث می شود که هنگام فروش به مشکل بخورند و یا پول کمتری به نسبت آنچه انتظار داشتند دریافت کنند. برای اینکار می توانید سری به بازار و یا اینترنت بزنید و مشاهده نمایید که چه نوع فرش دستبافی این روزها رونق دارد و خوب فروش می رود و سپس اقدام به بافتن نمایید.

۲) استفاده از مواد درجه یک و با کیفیت

اگر می خواهید مشتری دائم و ثابت پیدا کنید، حتما از مواد با کیفیت و مرغوب استفاده نمایید. شاید با این کار کمی از سود شما کمتر شود اما با پیدا کردن مشتریان دائمی و ثابت دیگر دغدغه فروش فرش دستبافت را نخواهید داشت.

بهترین خریدار فرش دستباف کجاست؟

حال بیایید با هم راهکارهایی که برای فروش فرش دستباف وجود دارد را بررسی نموده و مزایا و معایب هر کدام رو در نظر گرفته تا بتوانیم بهترین راه برای فروش فرش دست باف را پیدا کنیم!

۱) فروش فرش دستباف به فرش فروشی ها!

همانطور که در بالاتر نیز اشاره کردیم، شاید این راه یکی از اولین گزینه هایی باشد که به ذهن هر فرد برسد. مزیت که در فروش به فرش فروشی ها وجود دارد، این است که اگر شما بتوانید یک فرد مطمئن و درست را پیدا کنید که انصاف را رعایت کند، می توانید با یکدیگر همکاری بلند مدتی داشته باشید.

اما ممکن است برای اینکار مجبور شوید به مغازه های زیادی سر بزنید، چون خریدار فرش دستباف کم پیدا می شود. علاوه بر این اگر بتوانید خریداری هم پیدا نمایید معمولا فرش شما را زیر قیمت بر می دارند و اکثر اوقات ارزش واقعی فرش را به شما پرداخت نمی کنند.

۲) گذاشتن آگهی فروش

شاید یکی دیگر از متداول ترین راهکار ها برای فروش هر چیزی، از خانه و ماشین گرفته تا فرش دستباف، اپلیکیشن های آگهی هستند. شما می توانید با قرار دادن تصاویر، قیمت و سایر اطلاعات فرش خود را آگهی کرده و آن را بفروشید.

مزیتی که این راه برای شما دارد، این است که فروش ساده تر انجام می شود و می توانید فرش خود را با قیمت بالاتری بفروشید و امکان خرید در همان چند تماس اول نیز بسیار بالاست. اما مشکلی که این روش دارد، این است که کمی وقتگیر است و عده ای صرفا برای گرفتن قیمت و اطلاعات با شما تماس می گیرند که شما مجبور هستید جواب آن ها را نیز بدهید. علاوه بر این ممکن است تعداد زیادی برای دیدن فرش از نزدیک بخواهند بیایند که کمی سخت خواهد بود.

بهترین خریدار فرش پازیریک۳) فروش به سمساری ها

اکثر سمساری ها خریدار فرش دست دوم و دستباف هستند و شما می توانید برای فروش فرش دستباف نیز به آن‌ها مراجعه نمایید. مزین فروش به سمساری این است که شما به سرعت می توانید فرش خود را بفروشید اما معمولا اکثر سمساری ها کالاهای شما را به قیمت بسیار پایین تر از قیمت واقعی آن می خرند و اصلا پیشنهاد و گزینه مناسبی برای فروش فرش دستباف نیستند.

۴) فروش فرش دستباف به آشنایان!

شما می توانید به دوستان و آشنایان خود بسپارید که اگر کسی را می شناسند که به فرش دستباف علاقه دارند و تمایل برای خرید دارند،‌به شما معرفی کنند. این راهکار نیز معمولا راهکار خوبی است و از مزایای آن می توان به فروش سریع و امکان فروش فرش به قیمت بالاست. اما معایبی همچون ایراداتی که ممکن است بعدا به فرش شما بگیرند و یا داشتن ارتباط عمومی بالا اشاره نمود.

۵) فروش فرش دستباف به مراکز تخصصی خرید فرش!

برخی مراکز خرید و فروش فرش در ایران و به خصوص تهران راه اندازی شده اند که فرش شما را به صورت تخصصی قیمت گذاری کرده و به بهترین قیمت ممکن می خرند. یکی از بهترین این مراکز، مجموعه خریدار فرش پایتخت است. این مجموعه خریدار فرش دست دوم، فرش دستباف، فرش های قیمتی و سایر فرش ها است. این روش علاوه بر برخورداری از تمامی مزایای روش های قبلی، معایب آن ها را ندارد و فرش شما در زمان کوتاهی و با قیمت منصفانه خریداری می شود. این مجموعه به خصوص برای کسانی که به دنبال خریدار فرش تهران می گردند، می تواند گزینه بسیاری مناسبی باشد.

چه مواردی در تعیین قیمت فرش دستباف تاثیر گذارند؟

موارد زیادی می توانند در قیمت فرش دستباف شما اثر گذار باشند که مهم ترین آنها را با هم بررسی می کنیم.

۱) طرح و نقشه فرش

یکی مهم ترین مواردی که در تعیین قیمت فرش های دستباف نقش مهمی دارد، طرح و نقشه فرش است. هر چه طرح و نقشه فرش شما خاص تر و جذاب تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می رود. این موضوع در هنگام خریداری قالیچه دارای اهمیت بیشتری است.

۲) نخ و مواد با کیفیت

مورد بعدی که در تعیین قیمت فرش های دستباف اهمیت زیادی دارد، نخ و مواد به کار رفته در فرش است؛ هر چه این مواد با کیفیت تر و مرغوب تر باشند، قیمت فرش نیز بالا می رود.

۳) بافت درست و بدون عیب

بافت درست و بدون عیب و ایراد فرش، یکی از شروط اصلی خریداران فرش است؛ به گونه ای که به هر چقدر بافت فرش مشکل داشته باشد، خریدار نیز از قیمت فرش کم می کند و یا ممکن است اصلا آن را نخرد.

۴) قدمت فرش دست بافت

اگر فرش شما قدمت زیادی داشته باشد ولی هنوز خراب نشده باشد و سالم باشد، می تواند ارزش بسیار زیادی داشته باشد. البته این موضوع نیاز به کارشناسی دقیق دارد که می تواند با کارشناسان مجموعه خریدار فرش پایتخت برای این منظور در ارتباط باشید.

خریدار فرش دستباف کرمانخرید انواع فرش های دستباف و سایر فرش ها در مجموعه بزرگ خریدار فرش پایتخت!

مجموعه خریدار فرش پایتخت یکی از بزرگترین مراکز خرید فرش در تهران است. شما می توانید از سراسر تهران برای فروش فرش های خود به این مجموعه مراجعه نمایید. مجموعه خریدار فرش پایتخت نه تنها خریدار فرش دستباف است، بلکه خریدار فرش پازیریک و خریدار فرش قشقایی نیز می باشد.

کارشناسان مجموعه فرش پایتخت، فرش های شما را بررسی نموده و آن را به بالاترین قیمت از شما می خرند! مبلغی که کاملا منصفانه باشد و دو طرف معامله خوشحال باشند. جالب است بدانید که در مجموعه خریدار فرش پایتخت، به شما تضمین بالاترین قیمت خرید را می دهد!

مجموعه خریدار فرش پایتخت با بیش از ۱۲ سال سابقه، در خرید فرش، تا به امروز چیزی بالغ بر ۲۵ هزار فرش خریداری نموده است. مجموعه خریدار فرش برای آن دسته از دوستانی که قصد فروش فرش دستباف خود را دارند، اما بنا به هر دلیلی نمی توانند حضوری مراجعه نمایند، امکان فروش آنلاین و تلفنی را فراهم آورده است.

کلام پایانی

امیدواریم این مطلب در رابطه با فروش فرش دستباف مورد توجه تان قرار گرفته باشد و پاسخ سوال «برای فروش فرش دستباف به کجا مراجعه نماییم؟» را یافته باشید. اگر در رابطه با موضوعی ابهام و یا سوالی دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ شما را بدهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و فروش فرش دستباف می توانید با شماره تلفن مجموعه خریدار فرش پایتخت تماس حاصل فرمایید. 02122011797 – 09121167954

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *